Waar vindt ik productinformatie?
Als je naar het artikel gaat is er onder het kopje beschrijving informatie over het artikel terug te vinden. Betreft het kleding en staat er niks over de pasvorm vermeld, dan kan je er vanuit gaan dat de pasvorm normaal is, anders staat het extra vermeld.

Het artikel is uitverkocht, komt deze nog terug op de website ?
We doen altijd ons uiterste best om al onze klanten te plezieren en voldoende voorraad te hebben. Soms is een artikel zo populair en is het item in no time uitverkocht. Dat kunnen we niet altijd van te voren inschatten. Daarom kunnen we helaas niet toezeggen dat een artikel altijd op voorraad zal zijn. Als het uitverkocht is, zijn ook wij weer afhankelijk van een leverancier en moeten we afwachten of het artikel nog leverbaar is. Maar, trust us, we doen altijd ons best voor je! Mocht een artikel niet meer verkrijgbaar zijn, hou dan onze website en social media in de gaten, want wij zullen altijd melding doen van populaire artikelen die weer terug op voorraad zijn.

Is het mogelijk om een artikel te reserveren ?
Helaas zijn artikelen bij ons niet te reserveren. Door grote belangstelling kan een artikel in no time uitverkocht zijn en we kunnen niet altijd garanderen dat het item nog leverbaar is. Het enige wat we kunnen adviseren is hou onze website en social media goed in de gaten, dan blijf je altijd op de hoogte!

Hoe plaats ik een bestelling?
We zullen je kort uitleggen hoe het werkt, want het bestel proces is heel simpel. Kies het artikel dat je wil bestellen. Geef aan hoeveel aantal stuks je wil kopen. Klik daarna op “winkelmand”. Wanneer het kleding betreft moet je niet vergeten om eerst de gewenste maat te selecteren. Het product wordt nu in je winkelmandje geplaatst. Is je winkelmand helemaal naar wens dan kan je nu klikken op “ga door naar afrekenen”. Volg vervolgens alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je hiervan automatisch een bevestigingsmail. De bestelling komt bij ons binnen en zal zo snel mogelijk verwerkt worden. De bestelling zal binnen enkele dagen bij je afgeleverd worden.

Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?
We weten hoe het voelt, als je iets besteld hebt kan je niet wachten totdat je het in huis hebt. Daarom doen we ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen. Je zal de bestelling binnen enkele dagen ontvangen. De ontvangstdatum is afhankelijk van de tijd van bestelling en het weekend is qua bezorgmoment ook van invloed. Het kan zijn dat je soms iets meer geduld moet hebben.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je de bestelling afrond. De standaard verzendkosten voor een pakket wat niet door de brievenbus kan € 4,95 voor Nederland. Voor iets wat door de brievenbus kan zijn de kosten natuurlijk lager. Maar verzending van bestellingen boven €30,- zijn gratis voor inwoners binnen Nederland.

Hoe annuleer ik een bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk deze aan te passen of te annuleren op de website. Wat je dan nog zou kunnen proberen is ons per mail laten weten wat de aanpassing moet zijn. Mocht je bestelling nog niet verwerkt zijn, dan heb je kans de we de wijziging nog kunnen doorvoeren. Ons mailadres is info@ibiza-sieraden.nl

Waar blijft mijn bestelling?
Het traceren van je bestelling is afhankelijk van de wijze waarop het verstuurd is. Is er een envelop verstuurd, dan is deze helaas niet te tracken. Is je bestelling als pakket verstuurd, dan heb je van ons een verzendbevestiging ontvangen en daar staat jouw track en trace nummer op waarmee je bestelling te volgen is. Heb je nog geen verzendbevesting van ons ontvangen, stuur dan een mail naar info@ibiza-sieraden.nl. Wij gaan dan uitzoeken waar je bestelling blijft.

Verlopen mijn betalingen veilig?
Al onze betaling lopen veilig via het netwerk van Mollie, je kunt via Paypal of via iDeal betalen deze zal altijd via een beveiligde verbinding plaatsvinden.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Is het item toch niet conform je verwachting, dan is dat erg jammer, maar kan je hem natuurlijk retourneren. Je dient ons binnen 14 dagen na aankoop hiervan op de hoogte te stellen.
Dit doe je door een mail naar ons te sturen met in de betreft “Retour zending”. Vermeld in de mail je naam, ordernummer, het product en graag horen we ook de reden van het retourneren. Dit is niet verplicht, maar mocht er iets mis zijn met het item dan horen wij dat natuurlijk graag. Ons mailadres is info@ibiza-sieraden.nl.
Vervolgens kun je het product retour sturen naar onderstaand adres. Altijd de pakbon bijvoegen.
Wij dienen het item binnen 14 werkdagen na aanmelden van de retour ontvangen te hebben.

Ibiza-Sieraden.nl
Usagi Group B.V.
Clematislaan 51
2241 JB Wassenaar

Mocht je retour buiten de 14 werkdagen termijn door ons ontvangen zijn, dan ontvang je van ons een coupon ter waarde van het retour gekomen bedrag.
Nadat wij jouw retour binnen de gestelde datum ontvangen hebben, sturen wij je een creditnota per mail. Je kan dan het bedrag binnen 14 dagen op je rekening terug verwachten.

Hoe kan ik mijn artikel ruilen ?
Wil je het item ruilen voor een andere maat, dan is dat natuurlijk geen probleem. Meld je ruiling aan door een mail te sturen naar info@ibiza-sieraden.nl. Vermeld daarin je naam, ordernummer en het product dat retour komt. In de betreft graag zetten “Ruil zending”. Vermeld in de mail waarmee je het item wil ruilen, zodat we kunnen checken dat het op voorraad is voor je.
Vervolgens kun je het product retour sturen naar onderstaand adres. Altijd de pakbon bijvoegen. Wij dienen de retour binnen 14 werkdagen na je aanmelding van ruilen te ontvangen.

Ibiza-Sieraden.nl
Usagi Group B.V.
Clematislaan 51
2241 JB Wassenaar
Je ontvangt van ons dan een coupon met de waarde van de verzendkosten en productwaarde zodat je je nieuwe bestelling kunt doen via de website.

Let op:
– Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen.
– De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen ?
Heb je een klacht of is je product beschadigd of incompleet, stuur ons dan een mail met uitleg over het probleem met het ordernummer en wellicht een foto van het product. We zullen dan samen met jou kijken hoe we tot een oplossing kunnen komen. Op alle producten heb je 14 dagen garantie.
Ons mailadres is info@ibiza-sieraden.nl Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij: – Beschadiging door opzet of nalatigheid – Uitzonderlijke slijtage – Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften.

Ik heb mijn bestelling gererourneerd, maar heb nog geen credit nota ontvangen ?
Als dit gebeurd hebben wij waarschijnlijk jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt. Retour sturen met PostNL duurt meestal 4-5 werkdagen. Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het bedrag binnen 7 dagen op je rekening verwachten.
Is de termijn tussen het retour sturen inmiddels al voorbij de 8 werkdagen, dan kan je ons even mailen om te checken of er misschien ergens iets fout is gegaan.

Ik heb geen pakbon ontvangen bij mijn bestelling, maar ik wil deze retour sturen wat moet ik doen?
Wil je een product retour sturen zonder pakbon, dan willen we graag de navolgende informatie van je.
Voeg bij het pakket een briefje toe met daarop duidelijk vermeld:
– Naam
– Ordernummer
– Reden van retour We zullen je dan een nieuwe pakbon via email toesturen.